Adresa punctelor de lucru și programul de lucru

Adresa: Mun. Giurgiu, B-ul 1907, nr. 3-5
Tel: 0246 217 733
e-mail: pasapoarte@prefecturagiurgiu.ro

Program de lucru cu publicul:
Pe perioada sărbătorilor de iarnă, se va lucra după următorul program:
24 decembrie 2020:  8.00-20.00
25, 26, 27 decembrie 2020: nu se lucrează
28 decembrie 2020:  8.00-20.00
29 decembrie 2020:  8.00-20.00
30 decembrie 2020:  8.00-20.00
31 decembrie 2020:  8.00-20.00
01, 02, 03 ianuarie 2021: nu se lucrează
Începând cu data de 04 ianuarie 2021, cererile de paşapoarte simple electronice/paşapoarte simple temporare se depun la sediul serviciului în intervalul orar 08.00-20.00, în baza programărilor on-line efectuate pe platforma www.epasapoarte.ro.

Program de audiențe:   Luni – Vineri   10:00-12.00
Activitatea de primire în audiență se va desfășura numai în cazuri cu caracter deosebit, reieșit din situația prezentată în cererea de primire în audiență aprobată de conducere, celelalte cereri de primire în audiență vor fi înregistrate și soluționate ca petiții; audiența se va limita la un interval de maxim 15 minute iar persoanele care participă vor trebui să poarte mască și mănuși de protecție.

În contextul menținerii riscului de îmbolnăvire cu COVID-19, în scopul asigurării securității și sănătății angajaților în derularea activităților curente, s-au luat următoarele măsuri necesare în scop preventiv:

Începând cu data de 18.05.2020, cererile de eliberare a pașapoartelor simple electronice/pașapoartelor simple temporare se depun la Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte, exclusiv în baza unor programări on-line. Programările online vor fi efectuate pe platforma www.epasapoarte.ro.
Toate persoanele care sunt programate trebuie să respecte ora de programare și să evite așteptarea suplimentară în spațiile destinate publicului .Accesul în locații în vederea depunerii cererilor de eliberare a pașapoartelor va fi permis doar solicitanților și, după caz, reprezentanților legali ai acestora, în baza programărilor online și a documentului de identitate, în original.
Persoanele care intră în incinta instituției sunt obligate să folosească dezinfectantul pentru mâini aflat în spațiul special amenajat.
Se interzice staționarea în incinta (curte și clădire) mai mult timp decât este necesar pentru depunerea/ridicarea documentelor.
Accesul persoanelor în sediul serviciilor publice comunitare este permis cu 5 minute înaintea orei stabilite prin programarea online.
În funcție de evoluția situației la nivel național, măsurile pot fi adaptate și prelungite pentru o perioadă ce va fi stabilită ulterior.
Vă mulțumim pentru înțelegere și sprijin!